MOUNT BLANC DESSZERT NIGELLÁTÓL

    

     
    Ma egyedül ebédeltem itthon, s amint már láthattátok, ilyenkor nem gondolom túl a főzést. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nincs édesség az ebéd végén, mert milyen vasárnap az, amikor még desszert sincs! Mivel tegnap sütöttem egy reggelire való egyszerű sütit és a héten még ismét fogok sütni (Hamarosan jelentkezem az új sütivel is!), az nem jött szóba, hogy ma is süssek. Valami egyszerűt akartam. Szétnéztem a hűtőben és kamrában és szemembe ötlött a gesztenyelekvár! Még 2018. októberében (receptjét a blogon találjátok) készítettem azzal a felbuzdulással, hogy karácsonyra használni fogom, elkészítem Nigella csodás Mount Blanc névre hallgató pohárkrémjét. Azonban valahogy nem került sorra azóta sem. Mikor, ha nem most gondoltam és pár perc alatt készen is volt a különlegesen finom, ám annál egyszerűbb édesség.

Hozzávalók
(4 személyre)

12 púpos ek gesztenyelekvár
200 ml tejszín
50 g étcsokoládé
6-7 db habcsók

Az étcsokoládét durvára törjük. A tejszínt felverjük, amikor lágy csúcsokat vet, már jó. Lazán belekeverünk  3-4 durvára morzsolt habcsókot
Egy pohár aljára durvára tört étcsokoládét csórunk,
erre kerül 3 púpos evőkanál gesztenyelekvár, majd tejszínhabbal koronázzuk.
A hatás kedvéért a maradék habcsókot ráhavazzuk a tejszíncsúcsokra!

Mivel nálam ma egy adag készült nem vertem fel tejszínt, csak  tejszínspray került rá.
Azért  erre is került habcsók!!

Ne keveselld a képen látható adagot! Nagyon tömény!

Mit mondjak? Így is csodás lett, legközelebb vendégeknek is készül, valódi tejszínhabbal!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A KÖNYVEK ÉS ÉN, AVAGY, HOGYAN KÖPTEM LE A MONITORT

GÖRÖG, FETASAJTOS, CUKKINI PITE

SZILVANAP HELYETT SZILVAHÉT