EGYSZERŰ, TUTI MÉZESKALÁCS

      Sokféle mézeskalácsreceptet kipróbáltam az évek folyamán, ez lett a legnyerőbb. Nemcsak egyszerű hanem gazdaságos is, ráadásul rögtön puha.


Hozzávalók:
800 g sima liszt
340 g porcukor átszitálva
1 ek szódabikarbóna
1 ek mézeskalács fűszer
4 egész tojás
5 ek langyos méz
65 g olvasztott RAMA 

A lisztet, porcukrot a szódabikarbónával és a fűszerkeverékkel összeszitáljuk egy jókora tálban.
Az olvasztott margarinban elkeverjük a mézet és belekeverjük egyenként a tojásokat is. 
Ezután a nedves hozzávalókat a szárazanyagokhoz adjuk és összegyúrjuk.
Rövid pihentetés után süthető, én egy éjszakát szoktam pihentetni.
Jól tűri a fagyasztást is!

Ínycsiklandó adventi készülődést kívánok!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A KÖNYVEK ÉS ÉN, AVAGY, HOGYAN KÖPTEM LE A MONITORT

GÖRÖG, FETASAJTOS, CUKKINI PITE

SZILVANAP HELYETT SZILVAHÉT