EGYMÁS SZEMÉBEN


                                         
    Ébredtél már arra, hogy férjed/feleséged néz, ahogyan alszol? Ez az egyik leggyönyörűbb és legmeghittebb pillanata szerelemnek. Kinyitom a szemem és látom, ahogy gyengéd mosollyal néz. Látja a ráncaimat, a bárányhimlőből maradt apró lyukat a homlokomon, a műtéti heget az állam vonalán. Én pedig látom a szemében, hogy szeret. Mindezek ellenére akart engem. Ezekkel együtt is gyönyörű vagyok számára. 

Képtalálat a következőre: „szem”

      Ilyen az Istennel való kapcsolat, az imádság. Nézem Istent és Ő néz engem, gyönyörködik bennem! A hibáim, a bűneim ellenére! Mert AKART engem. Tudta, már mielőtt megszülettem, hogy milyen leszek. Ismerte, hibáimat, bűneimet, amelyeket majd el fogok követni. Mégis akart engem, öröktől fogva! Szeretetből teremtett, gyönyörűnek teremtett és én ettől a szeretettől tudok növekedni. Hibáim és bűneim ellenére. Ezért kell, hogy leüljek elé, nézzem Őt, hogy láthassam magam a szemében, érezzem szeretetét és ebből a szeretetből növekedjek! 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A KÖNYVEK ÉS ÉN, AVAGY, HOGYAN KÖPTEM LE A MONITORT

GÖRÖG, FETASAJTOS, CUKKINI PITE

SZILVANAP HELYETT SZILVAHÉT