VOLT EGYSZER EGY SZOKNYA


    Hát ugye, a legelején is úgy kezdődött, hogy vettem a turiban valamit, aminek a színe és/vagy az anyaga tetszett, de nem az volt, amit egyébként szívesen hordok. Most is ez történt. Nagyon szeretem a sárgát főleg ezt az árnyalatot, már korábban is viseltem, mielőtt divatba jött. Sokféle színnel remekül párosítható. Van zakóm, pólóm, kardigánom (3 db) pulóverem, sálam, kesztyűm, cipőm, táskám és nadrágom ebben a színben, de régen szerettem volna egy ruhát is. 

Az eredeti szoknya.


Amikor a szoknyát megtaláltam, először még nem konkretizálódott, hogy ruha lesz belőle, csak az, hogy eredeti formájában nem fogom hordani. Azután jött az ötlet, hogy hogyan. Fejre állítottam, a hasítékot majdnem teljesen össze kellett varrni, abból lett a karöltő, mivel rövidnek találtam, ezért fekete pamutanyagból csináltam vállat. Mivel pedig a derekában eredetileg egy saját anyagából készült összehúzásra alkalmas öv volt amit kivettem, kellett valami, hogy a szabadon maradt gomblukszerű nyílással valamit kezdjek. Ha összevarrom,csúnya lesz, ezért egy kis láncdarabot varrtam bele megoldásként.



Nyáron önmagában, hűvösebb időben egy alávett fekete pólóval,vagy fölé vett kardigánnal, zakóval remekül hordható.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A KÖNYVEK ÉS ÉN, AVAGY, HOGYAN KÖPTEM LE A MONITORT

GÖRÖG, FETASAJTOS, CUKKINI PITE

SZILVANAP HELYETT SZILVAHÉT