ÉN NEM TUDOM MI EZ, DE JÓ NAGYON!

   



     Előfordul, hogy megveszek valamit a turkálóban, amiről nem tudom, hogy mi is, de valamiért tetszik. Így volt ezzel a darabbal is. 
Szeretem a puha, kötött dolgokat. a szőrméről ne is beszéljünk, azért teljesen odavagyok. Van vagy 20 szőrmegallérom, piros, bordó kék, zöld, barna, fekete, nyers-színű, cirmos, stb. A szürke szín pedig elengedhetetlen része ruhatáramnak. Szóval ez a darab többszörösen is nyerő volt, annak ellenére, hogy fogalmam sem volt hogyan kellene hordani. 
Első ötletem a boleró forma


Lehet sál, szükség esetén kapucni funkcióval kabát alá.

Egyszerűen poncsó, szőrmével lefelé, vagy felfelé.


Féloldalasan, vagy elől csomózva, mint fent.

Mostanra ezt a néhány variációt sikerült vele kitalálnom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A KÖNYVEK ÉS ÉN, AVAGY, HOGYAN KÖPTEM LE A MONITORT

GÖRÖG, FETASAJTOS, CUKKINI PITE

SZILVANAP HELYETT SZILVAHÉT