CSAK EGY SZENDVICS


       Ez is azon ételek közé tartozik, ami úgy kezdődik, hogy "Nézzük, mi van itthon!" A fagyasztóból csirkemell filé került elő, a hűtőből füstölt szalonna (olyan nincs, hogy ez ne legyen itthon), valamint a kamrából vöröshagyma. A kb 50 g füstölt szalonnát felcsíkoztam  egy fél fej vöröshagyma társaságában és egy kevés olívaolajjal megöntött serpenyőbe küldtem. Amíg ezek összebarátkoztak a melegben, a csirkemellet vékony csíkokra vágtam, majd amikor már a szalonna kiolvadt és a hagyma is megfonnyadt hozzádobtam a húst, és megsóztam. Hagytam, hogy szépen megpiruljanak így együtt és végül a polcról előbányászott worchester szósszal jól meglocsoltam, átkevertem és már el is zártam a gázt alatta.
       Ezután két szelet kenyeret (saját sütésű) megpirítottam, kissé meglocsoltam a ragu szaftjával, ráhalmoztam ragut, a tetejére pedig savanyúkáposzta került (ezt édesanyám készítette) végül beborítottam a másik szelet pirítóssal és egy szelet kaliforniai paprikát tűztem a tetejére, de nem csak a design kedvéért.
Remek gyors meleg étel lett belőle!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A KÖNYVEK ÉS ÉN, AVAGY, HOGYAN KÖPTEM LE A MONITORT

GÖRÖG, FETASAJTOS, CUKKINI PITE

SZILVANAP HELYETT SZILVAHÉT