CHALANGE DAY avagy NO PARA KARÁCSONY ELŐTT / FOLYTATÁS

      A főhős, magabiztos mosollyal lépett az arénába. Azzal a biztos tudattal, hogy győztesként hagyja el a küzdőteret. A fejében egyetlen gondolat volt: Győzni kell, nincs más alternatíva. Így kezdődhetne egy folytatásos regény második része. Nos én is ezzel a gondolattal tértem haza munkából. Ebből torta kell, hogy legyen. A konyhába lépve, első dolgom volt a sütőpapírba csomagolt lapokat szemügyre venni. Nem lett szebb tegnap óta. Az illata azonban finom. Az állaga erősen linzeres. Azaz megkeményedett. Elő hát a tojással, csokoládéval, margarinnal.

Csokoládékrém 
3 tojás sárgáját 150 g porcukorral habosra keverjük, közben 150 g csokoládét vízgőz fölött felolvasztunk. A meleg csokoládéban elkeverünk 210 g margarint és a kikevert tojássárgájába forgatjuk. A tojások fehérjét kemény habbá verjük és a krémbe forgatjuk. A tojásfehérjéből kioldódó nedvességtől fog megpuhulni a tortalap. 
Mivel én fél adagból készítettem a tésztát a krémet is fél adagra készítettem el.



A tortalaphoz a krémet kicsit soknak találtam, de majdnem mindet közé kentem. A maradékot pedig benyalogattam. Most így állunk. 
Bebugyolálva a hűtőben várja a puhulást és a holnapi csokimázzal való bevonást.


Úgy tűnik, már elkerülhetetlen, hogy torta legyen belőle!
A továbbiakról is küldök tudósítást.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A KÖNYVEK ÉS ÉN, AVAGY, HOGYAN KÖPTEM LE A MONITORT

GÖRÖG, FETASAJTOS, CUKKINI PITE

SZILVANAP HELYETT SZILVAHÉT