NE DOBJ KI SEMMIT, AMI MÉG HASZNÁLHATÓ!

         Na jó! Ez a cím így egyáltalán nem fedi a valóságot. Ugyanis rendszeres és alapos selejtező vagyok, mindent, amit nem használok, nem szükséges rendszeresen leselejtezek . És ez mindenre igaz. Kivéve az olyan dolgokra, ami még használható némi felújítás után, és ha kidobnám újat kellene venni helyette. Szóval a megkopott, de szükséges, és egyszerűen felújíthatók maradnak. De CSAK azok.                          
                      

        Éltető elemem az alkotás. Minden kreatív dolgot szeretek. Sok mindent kipróbálok, van, ami nem megy, (lásd horgolás), de van amibe újonnan beleszeretek, és van amit szépen meg tudok csinálni, de mégsem folytatom. Ilyen volt az azsúrozás is. Két terítőt készítettem, de igazából nem hozott izgalomba. Azóta nem készítettem semmit azsúrral. Viszont a dekupázs mindig visszatér. Korábban már megmutattam a "Babadobozt", amit ajándéknak készítettem, de a dekupázs jó valamely szükséges dolog  olcsó előállítására, pl. ceruzatartót készítettem maradék dekorszalvéta segítségével konzervdobozból, vagy valami személyre szabottat ilyen a reggelizőtálcám, de alkalmas megkopott dolgok felújítására. Ráadásul én azt tanultam otthon, hogy feleslegesen nem dobunk ki semmit, ezért mindent megpróbálok megmenteni, amit lehet. Így kelt életre két megkopott süteményes dobozom, dekupázs technikával. Eredetileg mindkettő egyforma szokásos vajaskeksz doboz volt. Az egyikre romantikus mintás rózsás szalvétát vettem, a másik két szalvéta kombinációjával született.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A KÖNYVEK ÉS ÉN, AVAGY, HOGYAN KÖPTEM LE A MONITORT

GÖRÖG, FETASAJTOS, CUKKINI PITE

SZILVANAP HELYETT SZILVAHÉT