BLACK IS BLACK 7

A SZÜRKE 50 ÁRNYALATA HELYETT!

A fekete túl sötét, a szürke pedig unalmas. Hányszor hallottam már ezt a kijelentést. Pedig a szürke remek szín, kiválóan párosítható élénkebb színekkel, de feketével kombinálva is nagyszerű együttest állíthatunk össze, ha érdekes, izgalmas kiegészítőkkel látjuk el.


Ebben az összeállításban a szürke kardigán mellett fekete nagyméretű táskát, acélkék csatos körömcipőt és egy átlátszó műanyag gyöngyökből készült nyakláncot adtam. az alap fekete ruhához. A nyaklánc eredetileg kétsoros lenne, de mivel rövidnek találtam hosszában vettem fel és a szalagot, amellyel nyakba kellene kötni masnira kötöttem hátul a nyakamnál és az alján. 
Teltebb és/vagy nagyobb kebellel rendelkező hölgyek inkább ilyen hosszú nyakláncokat viseljenek, mert nyújtja az alakot. A nagyobb szemekből készült lánc, ha szétterül a kebleken még nagyobbnak mutatja, emellett pedig megrövidíti a felsőtestet is. Ha egy rövidebb nyakékre vetettünk szemet, akkor sincs nagy gond, mert egy hobbyboltban kapható egyszerű  sima lánccal, vagy selyemszalaggal meghosszabíthatjuk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A KÖNYVEK ÉS ÉN, AVAGY, HOGYAN KÖPTEM LE A MONITORT

GÖRÖG, FETASAJTOS, CUKKINI PITE

SZILVANAP HELYETT SZILVAHÉT