BABY SHADOW BOX

            
       Ha ajándékozom, szeretek olyan dolgot adni, ami személyes. Csak tőlem, csak Neked! Ez sokszor nagyon nem könnyű, mert figyelni kell a másikra, és ha tudom is, hogy mire vágyik, akkor is korlátot szabhat a pénztárcám és a  kínálat. Szeretek saját készítésű ajándékot vinni, mert szeretem a készületet, amikor arra gondolok, akinek készítem, ez sokszor akár több napot is jelenthet. Viszont akár én készítem, akár megvásárolom mindig izgalommal várom,-lesem, hogy sikerült-e örömet okoznom. A napokban babalátogatóba mentem. Gondolkodtam mit vigyek. Eszembe jutott, hogy a szülők szeretik eltenni a kicsi első cipőcskéjét, első levágott hajtincsét, legelőször kipottyant tejfogacskáját. Erről jutott eszembe, készíthetnék egy dobozt, amibe mindezt megőrizhetik. Így született a kis csajos, rózsaszín "babadoboz", dekupázs technikával.



ÉS HÁT PERSZE KISLÁNYRÓL LÉVÉN SZÓ, M I MÁSSAL, MINT RÓZSASZÍN MASNIVAL ÁTKÖTVE



.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A KÖNYVEK ÉS ÉN, AVAGY, HOGYAN KÖPTEM LE A MONITORT

GÖRÖG, FETASAJTOS, CUKKINI PITE

SZILVANAP HELYETT SZILVAHÉT