EGY GUCCI CIPŐ MARGÓJÁRA


     Nagyon szeretem a cipőket, de hát azt hiszem a hölgyek többsége így van ezzel. Jobb ha nem árulom el mennyi cipőm, van, legyen elég az, hogy nem kevés. Ennek oka nem csak a cipők iránti rajongásom, hozzájárult még néhány évvel ezelőtti csonthártya gyulladás a sarkamon, amelynek következtében a betegség viszonylagos nyugvópontra kerülése után csak magassarkúban tudtam járni, később pedig csak lapos sarkúban. (Hála Istennek, ma már bármilyet tudok viselni.) Viszont állapotomtól függően mindenféle színűt és stílusút "be kellett" szereznem. Ezzel azután a már meglévő cipőkészletem tovább gyarapodott, de ki tud ellenállni egy különleges zöld NEXT cipőnek, vagy egy csodás kék spanyol bőrcipőnek. 


Az a bizonyos zöld NEXT cipő 

El kell oszlatnom minden tévhitet, amely most a kedves olvasóban kialakulni kezdett, nem vagyok milliomos. Cipőim kilencven százalékát turkálóból szerzem. Így volt ez most is. Az is többször előfordult már velem, hogy konkrét célzattal mentem be (mint most is) és szinte azonnal megtaláltam amire szükségem volt. Piros cipő nélkül nem élet az élet, és hát kell egy zárt magassarkú, egy zárt lapos sarkú, egy magas sarkú piros szandál és persze nyáron viselhető lapos kis cipő is ugyanebben a színben (Valójában az az ideális, ha csizmám is van pirosban. Ez persze ugye nem zárja ki - sőt -, hogy más színekben is legyenek csizmáim.)
Szóval, betértem a London Store turiba piros lapos cipő ügyben, és reménykedtem. Ráadásul csütörtök volt, ez növelte harci kedvemet, hála a zuhanóárnak.

És íme a nagy fogás: GUCCI cipő 500,- Ft-ért.


És hát persze, mivel sok cipőm van, így egy-egy pár ritkán kerül a lábamra, ezért lassabban is kopnak, s ha ismét rátalálok valami "nélkülözhetetlen" darabra gyorsabban szaporodik a cipő állomány, mint ahogy fogy. De visszafogom magam, ennek csak egy módja van. Be sem megyek a turiba. Jobb elkerülni a kísértést. Na jó, bemegyek. De ritkábban. És ez mostanában tényleg így van.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A KÖNYVEK ÉS ÉN, AVAGY, HOGYAN KÖPTEM LE A MONITORT

GÖRÖG, FETASAJTOS, CUKKINI PITE

SZILVANAP HELYETT SZILVAHÉT